Należy inwestować w promocję swojego biznesu – tak, by móc pozyskać nowych klientów z wielu źródeł

Reklama wydaje się być dźwignią handlu – wie o tym każdy, choćby przedszkolak. W obecnych latach zmienia się jednakże sposób jej postrzegania. Dawniej w celu reklamowania różnego rodzaju artykułów wykorzystywano zazwyczaj media.

Dzisiaj bywa już zupełnie inaczej.
przydatna strona www

Autor: Alexander Nie
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie zwraca się duża uwagę na wykorzystywanie przestrzeni publicznej w celu promowania swego produktu. Niezwykle popularne są billboardy. Możemy je dostrzec, gdy pędzimy trasa szybkiego ruchu albo także w centrum miasta. Różne bywają ich wielkości i są ustawiana na różnej wysokości, ale zamiar jest przecież taki sam – być dostrzeżonym przez potencjalnego kupującego. Billboardy mogą być zamawiane przez duże firmy z zasięgiem, ale nie jest to reguła. Mają prawo wykupić go też małe firmy. Z reguły ważne wtedy jest, by billboard wisiał blisko ich sklepu czy salonu. Na billboardzie powinna wówczas obowiązkowo znaleźć się informacja z adresem i strzałką, że oto znajdujemy się 50 metrów stąd, zatem tuż za rogiem. Taki typ promocji jest bardzo skuteczny, gdyż nowy klient nie posiada wymówki, że może następnym razem, ponieważ to za daleko. Jeżeli mieszkamy w województwie małopolskim i przykładowo mamy sklep lub salon fryzjerski w Tarnowie, to jest to idealne miasto na reklamę.

Posiada duży potencjał, a jest tańsze niż Kraków. Toteż jeżeli interesują nas billboardy Tarnów jest świetnym miastem, gdzie możemy promować swój produkt lub biznes. Z pewnością nie pożałujemy swej decyzji.