Przykłady, jak wykorzystać gadżety reklamowe do reklamy własnej firmy

Instrumentów reklamowych ci u nas dostatek, co jest rzecz jasna bardzo dobrą wiadomością dla przedsiębiorców. Lecz, jak to najczęściej bywa w przypadku nadmiaru opcji, w jakimś momencie pojawia się kłopot doboru właściwej strategii.
Mylne decyzje oczywiście pociągają za sobą niekonieczne koszty, jednak jeszcze groźniejsze będą skutki w postaci pogorszenia wizerunku firmy.

Biznesman

Autor: Vladimir Yaitskiy
Źródło: http://www.flickr.com
Doświadczenie pokazuje, że najmniejsze zagrożenie wiąże się z oparciem swojej promocji na reklamie zewnętrznej. Jednym z jej oznak są gadżety promocyjne – kliknij. Toteż dziś zaproponujemy możliwości wykorzystania gadżetów reklamowych do intensyfikacji wizerunku Waszej firmy. W wielu specjalizacjach podstawą reklamy jest wychodzenie z propozycją na zewnątrz oraz przedstawianie jej w miejscach publicznych. Może to być przykładowo degustacja wyrobów w supermarkecie. To olbrzymie pole do wykorzystania gadżetów promocyjnych. Gdy jesteśmy producentem soku, to koniecznie należy podawać go naszym potencjalnym klientom w kubeczku z logotypem firmy. Wszystkie próbki – to wszystko także musi być opakowane w taki sposób, aby świetnie prezentowało logo jak też inne fragmenty identyfikacji wizualnej. Rzecz jasna typ i jakość gadżetów dobieramy do danego odbiorcy (więcej na stronie www) – nie ma przecież sensu rozdawanie drogocennych piór wiecznych zwyczajnym przechodniom. Jednakże do managera nie powinien trafić zwyczajny długopis.
Opaski silikonowe to doskonały gadżet reklamowy i identyfikujący.

Zrealizowane w 100 % z silikonu, wodoodporne, komfortowe jak też leciutkie.

Dajemy Ci bezpłatny dostęp (https://www.itb.pl/) do następnych niebywale atrakcyjnych postów, które znajdują się na innej stronie. Należy jedynie kliknąć w ten link.

Fabrykanci proponują bransoletki silikonowe w dowolnej kolorystyce z inskrypcjami bądź wytłoczeniami.